Jedálniček 22.7.

23. července 2013 v 10:16 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: kokosová tyčinka
OBED: kokosová tyčinka, ryby v paradajkovej omáčke, 2 rožky
VEČERA: nič
PITIE: 1l vody, 3kávy s mliekom
VÁHA: 60,3 kg

Fuuuj odporné sladkosti....neviem sa ich vzdať....!!! :(
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 english-girl22 english-girl22 | 23. července 2013 v 10:30 | Reagovat

ideáln??? poslední dobou tam mám pomalu po 14 dnech vždycky týden ZP, to moc idální teda není...mám dole 10 kg, ale stejně je to furt hodně :-( no musím se na dovče držet a pak do zimy zas zabrat :-)

2 Nicole Nicole | Web | 23. července 2013 v 13:08 | Reagovat

aj ja mám problém zo sladkým.ale ja som skôr závislá na zmrzline.tej sa jednoducho vzdať neviem :D ale aj napriek sladkosti pekný jedálniček :)

3 Megan Megan | Web | 23. července 2013 v 13:19 | Reagovat

Přesně ty chutě na sladké, hroznýý :(. Bojím se až to zase příde, ale věřím tomu, že když to překonám tak zmizí ;)

4 lifestyle-proana lifestyle-proana | Web | 23. července 2013 v 16:40 | Reagovat

Máš to fajn:)..sladkosti kolikrát omezovat nemusíš:)..jsou dobré,protože pomáhají ke snížení tuků při cvičení.I přesto,že se ukládají:) jen tak dál (y) :))

5 callmebaby callmebaby | Web | 23. července 2013 v 19:22 | Reagovat

Až se vzdáš, bude to ok ! :) taky musim

6 Eve* Eve* | E-mail | Web | 23. července 2013 v 20:33 | Reagovat

Taky jsem dřív jen jedla sladkosti, mohla jsem jich sníst tuny a nikdy jsem neměla dost. Ale přišla jsem na to, že je to jen o zvyku. Zvykneš si je nejíst a pak už kolem nich v klidu projdeš. Chce to jen trošku praxe. :)

7 Elizabeth Elizabeth | Web | 23. července 2013 v 22:11 | Reagovat

Dokážeš to! Odpútaš sa od nich! Verím ti

8 Erin Erin | Web | 24. července 2013 v 9:22 | Reagovat

máš to pěkné ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama