Srpen 2013

30. srpna 2013 v 12:26 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: jogurt
OBED: nič
VEČERA: párok v rožku (mia)
PITIE: 3 kávy s mliekom, voda
VÁHA: 57,9 kg

Tak dnes sa asi najem,lebo sa musím pripraviť na to, že večer bude divoký..a keďže nechcem byť moc opitá,tak nemôžem piť na prázdny žalúdok :) ach tie piatky :) no alebo že by som nepila a to by znamenalo, že by som nemusela jesť? :)

lucka :)

29. srpna 2013 v 11:50 | anabrilla |  denníček
Ja ju proste zbožňujem..viem, že je to trošku odveci, ale je to tak geniálna žena:) a je prenádherná :) keď ja budem mať toľko čo ona, chcem byť presne taká ako ona :) premňa to je osoba s veľkým O :)

jedálniček 29.8.

29. srpna 2013 v 11:08 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: jogurt
VEČERA: granadír (mia)
PITIE: 3 kávy s mliekom, voda
VÁHA: 58,1 kg

Tak, trošku mi spľaslo bruško, dúfam, že sa mi o niečo stiahol žalúdok, a váha mierne klesla...:) to je paráda, no ja by som chcela už aspoň 56 kg....dúfam, že v nedeľu po tej prechlastanej chate mi bude tak zle, že nebudem chcieť nič jesť a váha pôjde dole:)sama som zvedavá :) ale aj tak sa teším, takže cez víkend sa asi zase neozvem...:)ale dosť možné že tam pôjdem len s piatka na sobotu, takže v neďeľu sa tu hádam ukážem :)

jedálniček 28.7.

28. srpna 2013 v 11:03 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: chlieb so salámou (mia)
VEČERA: granadír (mia)
PITIE: 2 kávy s mliekom, monster, voda
VÁHA: 58,6 kg

Takže už teraz to dokážem :) viem to :) ide to:) pomaly ale isto....v piatok ideme na chatu,tak chcem mať aspoň splasnutejšie bruško :)

jedálniček 27.8.

27. srpna 2013 v 12:02 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: marina keksy s mliekom
VEČERA: špagety (mia)
PITIE: 2 kávy s mliekom, voda
VÁHA: 59,2 kg

Táže začínam zase s jedálničkami :) som rozhodnutá ísť znava na hladovky :) pomaly sa rozbieham :) teším sa na moju budúcu váhu :) jedálničky pridávam vždy včerajšie :)

26.7.2013

26. srpna 2013 v 16:45 | anabrilla |  denníček
Ahojte :) Dnešný deň vyzerá na polohladovku :) od rána som nič nepapala, len pila kávu,a večer asi robím špagety,tak si máličko dám a ak to preženiem, vidím to na miu....ale som dnes maximálne spokojná...podarený deň :) ako v práci, tak aj osobne...v práci geniálni zákazníci, ešte aj svokra ma prišla pozrieť a nestrápnila som sa pred ňou moc :D (to lebo ja som pri nej vždy taká vystresovaná :D ). No a po ďalšie má dnes moja mamina narodeniny a keďže sa už spolu nebavíme skoro rok (ani najmenšia komunikácia) tak som jej napísala len sms, že všetko najlepšie a ona mi zavolala naspäť......to bol telefonááát...ešte teraz sa rozplývam...mama je proste geniálna a strašne mi chýbal jej hlas a celá ona a zrazu som ju počula...no tak som sa neubránila a zachvíločku sme si hovorili ako sa ľúbime a aké sme hlúpe...:D jáááááj....spadol mi obrovský kameň zo srdca....:) no a to znamená, že sme sa rok nevideli,takže chcem zamakať na sebe ešte, aby keď sa neviem kedy uvidíme, videla, že na sebe makám a že už nie som tá jej bucľatá dceéra....chcem aby ma pochválila...takže idem do toho...jedálničky a všetko sa zase rozbehne :) potrebovala som motiváciu a toto je tá najgeniálnejšia aká môže byť :)

Som šťastnááááá !!!!! :)

25.8.2013

25. srpna 2013 v 12:28 | anabrilla |  denníček
No tento týždeň sa moc nedarí,okrem tej jednej hladovky...papám normálne a je to ok...moja váha stále zostáva na 59 a to je úplne super, lebo som sa bála, že po tých hladovkách keď začnem jesť, tak to hneď naberiem späť, ale je to zatiaľ v norme...ja sa do toho zase dostanem, ale to u mňa nemôže bývať priateľ...pretože on chce večer vždy niečo dobré schrumnúť a ja neviem odolať :D som krava, ja viem :D ale od polky budúceho týždňa budem zase na sebe pracovať :) slubujem vám baby :)

jedálniček 22.8.

23. srpna 2013 v 10:00 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: nič
VEČERA: nič
PITIE: voda, 2dcl piva
VÁHA: 58,8 kg

Tááákže včerajšia hladovka sa chválabohu podarila...veľkéé hurááááááááá :D:D:D váha sa síce nehýbe,ale to pôjde..nemôžem povedať, že dnes by som s tou hladovkou pokračovala,ale snažím sa toho menej spapať :) no uvidíme :) a ďakujem vám za podporu,ste strašne zlaté :)

22.8.2013

22. srpna 2013 v 10:54 | anabrilla |  denníček
No takže ak už vážne nie dnes,tak sa na to úplne vykašlem ...lebo myslím že trest, ktorý mi napísala princess 300 kliků, 500 sklapovaček a 800 dřepů by ma vážne zabili, keďže dotreaz som necvičila ani trošičku,no a áno, ja viem, to je chyba a aj preto to ide tak pomaly ako to ide....neskutočne sa to vlečie....takže hladovka ja sa ťa nebojím a budem ťa mať :D :D !!!!!!!!

21.8.2013

21. srpna 2013 v 14:19 | anabrilla |  denníček
Snaha bola,snaha odišla...dnes som to zase posrala...neviem si povedať nie,aj keď si uvedomujem,že predtým som to dokázala a že to išlo ľahúčko..baby zajtra už naozaj hladovka a nezjem nič ani málilinko....baby vymyslite mi nejaký trest, ak to náhodou nedodržím...čo keď dostanem chuť na jedlo ma hneď odradí...prosííím,teraz vás vážne potrebujem... :(

20.8.2013

20. srpna 2013 v 12:16 | anabrilla |  denníček
No baby tak ja tu teraz nejdem písať jedálničky..týždeň u mňa býva priateľ a nie že by ma nútil do jedla,ale ja sama sa prežieram ako prasa...hanbím sa vám tu písať,čím všetkým sa napchávame večer pri telke a čo všetko pojem počas celého dňa...ja sa vážne snažím, ale žalúdok a chute protestujú :( keď budem mať úpsešnejší deň (dúfam, že príde už zajtra alebo čím skôr), tak sem zase začnem pridávať jedálničky :) zatial vás len nemo obieham a závidím vám....

jedálniček 16. a 17. 8.

17. srpna 2013 v 12:48 | anabrilla |  žráááádlo :D
PREŽERY....nebudem písať, čo všetko som pojedla, lebo by mi bolo z toho ešte viac zle ako mi je.....fuj hnus....som neschopná sa zase dostať tam kde som bola....brucho mám veľké ako balón..

jedálniček 15.8.

15. srpna 2013 v 11:38 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: tyčinky
OBED: nič
VEČERA: zemiaky a vajíčka (mia)
PITIE: 2 kávy s mliekom, 1l vody
VÁHA: 59 kg

Pomalinky, pomašie, najpomalšie.......ale predsa sa to hýbe...nezáleží na tom ako rýchlo a kedy to dosiahneme...záleží na tom, že to chceme a že také raz budeme....záleží na tom, že máme svoj cieľ a že máme ľudí, čo nás podržia ak to ide ešte horšie ako najpomalšie...

jedálniček 13.8.

14. srpna 2013 v 10:51 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: žemľa
OBED: nič
VEČERA: vývar, špagety (mia)
PITIE: 2 kávy s mliekom, 1l vody
VÁHA: 59,9 kg

Pomalinky ale vážne pomalinky sa dostávam do svojho režimu..mia tam zavadzia, ale bez nej by to nešlo vôbec...príde čas, kedy si na ňu ani nespomeniem,ale to si musím ešte počkať...pokial jem a jem,tak tu musí byť.....

Tehotná anorektička

13. srpna 2013 v 10:58 | anabrilla |  anorexia v článkoch

Šokujúce foto: ako vypadá, když díte čeká anorektička

Holly Griffiths

Holly Griffiths (22), která již několik let bojuje s anorexií, čeká své druhé dítě. Podívejte se, jak vypadá v osmém měsíci. Po těhotenském pupku ani památky!
Hledali byste v tomhle bříšku dítě? Holly je v šestém měsíci, ale na váze přibrala minimálně. Dlouhodobě se léčí na anorexii a kvůli nemoci je tak vyzáblá, že schová i své těhotenství.
Dvaadvacetiletá Britka je již matkou dvouletého Dylana a momentálně do sebe dokáže denně dostat pouze 800 kalorií. Podle deníku The Sun váží 51 kilogramů, což není nijak výjimečné. Ale v těhotenství?

Holly Griffiths

Podle lékařů je dítě zcela v pořádku a nijak nestrádá. Ale strádá jeho matka. V prvním těhotenství oslabené tělo nápor nakonec nevydrželo, prasklo jí žebro, které prorazilo plíci, což je vážná zdravotní komplikace.
I nyní doporučují lékaři Holly, která dříve vážila i čtyřicet kilogramů, aby přibrala. To však ona nedokáže... Její anorexie je hodně vážná, dokonce slyší hlasy, které jí našeptávají, aby nejedla. A ona je poslouchá. Navzdory tomu, že ví, že to je špatně.

jedálniček 12.8.

13. srpna 2013 v 10:29 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: bebe, pikao
OBED: hrozno
VEČERA: čokoláda, žemľa so salámou(mia)
PITIE: 1,5l vody, mlieko
VÁHA: 59,9 kg

Riadny prežer včera to bol teda...snažím sa zase dostať na hladovky, ale akosi to nejde..som obžratá a keď nechcem nič jesť, tak ma strašne bolí brucho od hladu...ale to sa skončí..jediné svetielko v tuneli vidím v tom, že už mi nezostali peniaze na jedlo..vlastne na nič...zaplatila som všetko čo som mala a na jedlo nezostalo...a to je fajn..aspoň ma to nebude lákať :D možno sa mi to podarí :) držte mi palce aby som rýchlo nabehla na hladovkový režim :D

12.8.2013

12. srpna 2013 v 10:12 | anabrilla |  denníček
Tááákže v prvom rade sa ospravedlňujem, že som tu nebola celý týždeň, ale mala som dovolenku a nezostával mi vôbec čas sem chodiť...teraz už som zase v práci a idem na to od začiatku,lebo ja hlúúúúpa som zase začala žrať ako delo....tento týždeň bude pre mňa teda poriadna očista :) dúfam, že dám dole to, čo som nabrala a že sa mi zase začne dariť držať hladovky :) teším sa na vás, idem si vás čo máte nové babky :)

jedálniček 3.8.

4. srpna 2013 v 11:06 | anabrilla |  žráááádlo :D
RAŇAJKY: bebe sušienky
OBED: ryby v paradajkovej omáčke, 2 rožky
VEČERA: nič
PITIE: 1,5 l vody, 2 kávy s mliekom
VÁHA: 58 kg

Tak som sa včera najedla...som hnusná, brucho mam napuchnuté a hlavne čo som vypila som udržala všetko v sebe,som bola len raz na vecku..to neni možné....takže vysokú váhu som ráno čakala...ale až 58? Dnes si dám hladovku aby to zase išlo pekne dole, a nižšie a nižšie :)